onsdag den 29. maj 2013

MANGE projekter

Jeg har mange projekter, men håber snart jeg kan få afsluttet nogle af dem. Betrækket til voksiposen er næsten færdigt, så det vil jeg vise her i morgen.
Desuden har jeg fået færdiggjort to sæt med lækre vaskeklude i lime og koral.
Kludene er hæklet i blend bamboo, som er et lækkert bomulds/bambusgarn. Bambus udmærker sig ved at absorberer fugten væk, den er antibakteriel og antistatisk.
   



Jeg har det sådan med hækling at jeg altid er i gang med to projekter ad gangen, af den simple grund at jeg synes det er rart at skifte mellem nålestørrelser med jævne mellemrum. Lige nu er jeg i gang med alpaccaen og synes egentlig det er lidt skørt at sidde at arbejde med den varme uld her i slutningen af maj. Men regner med at smide det i shoppen og se hvad der sker.
Jeg arbejder lige nu med at hækle stjernemønster/stjernemasker. Det bliver bare vildt flot.



Hvordan du hækler stjernemønsteret kan du se her:
Når man først lige får det ind under huden går det forholdsvist let og det er i hvert fald et mønster jeg vil benytte mig mere af, da det giver en rigtig fed struktur. Go' fornøjelse :-)

Tilsidst vil jeg lige vise de flotteste store valmuer, som har valgt at gro i vores indkørsel. Heldigvis står de ikke i vejen, så de kan få lov til at stå så længe de er kønne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar