onsdag den 22. maj 2013

Et afsluttet projekt og en "gave".

Jeg har en dårlig vane. Jeg er rigtig god til at starte på projekter som jeg alligevel aldrig bliver færdig med. Jeg bliver næsten færdig, men så går jeg i stå.
Lillepigen kommer jo snart og derfor tænkte jeg at der skulle laves lidt til hende. For et par måneder fik jeg handlet lidt stof til dynebetræk, voksiposebetræk og nyt betræk til ammepuden med den intention at det skulle være klar inden hun kommer. Jeg fik startet på dynebetrækket og fik det også syet sammen, men da der skulle sættes trykknapper i gik det hele i stå. Så lå det bare der og gav mig dårlig samvittighed.
Men nu blev det endelig færdigt og jeg må ærligt indrømme at det tog ikke mere end fem minutter med de knapper.
Synes selv det blev rigtig lækkert. Stoffet er fra Stof og Stil.


Så nu mangler jeg bare at få syet det nye voksibetræk og betrækket til ammepuden.


Postmanden var også forbi i dag og havde en lille gave med. Nemlig en kasse fuld af lækkert garn.
Alpaca'en synes jeg er rigtig dejlig. Hvad jeg helt skal bruge den til endnu ved jeg ikke, men har kig på en babyvest som måske skal prøves af.
Blend Bamboo'en skal bruges til nogle karklude og et viskestykke. Garnet er antistatisk og antibakterielt, så det egner sig godt til førnævnte.
Baby Merino'en i lilla og syren er helt klar til bebs.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar