tirsdag den 21. maj 2013

Det første... og en tur i haven.

Efter at bloggen blev oprettet for et par dage siden er det vist også på tide at jeg får skrevet noget.
Det er mærkeligt at skulle tage det første skridt ind i denne verden, mest fordi at jeg stadig ikke er helt sikker på hvad det skal handle om. Det bliver vel en god blanding af det hele, alt det jeg går og sysler med.
... Og nå ja, så har jeg termin om tre uger :-)

Lille E og jeg har lige været i haven og blev lige nødt til at dele lidt af det vi så.
Da frosten stadig hærgede såede vi forskellige grønsager indenfor. Da varmen kom fik vi den flyttet ud og her har kinakålen fået fat. Lille E synes det er meget spændende. Ved dog ikke om han er helt klar over at vi faktisk skal spise dem.
Lige nu står alle frugttræerne i fuldt flor og det er virkelig et kønt syn. Vi har på grunden både pære, æble og kirsebær. Sidste år blev alle træerne ramt af sen frost, så vi fik ikke noget udbytte. Vi håber på et langt bedre resultat i år.
Det lille æbletræ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar