lørdag den 5. oktober 2013

Hr. Skæg er en vigtig og yderst heldig mand!

For ikke så lang tid siden var Eskild ved tandlægen. Fine tænder var beskeden, men dog mente de at det var på tide at Eskild kom af med sutten. Det giver jeg dem selvfølgelig ret i, da den er irriterende især hvis han har den i munden når han taler.
Men hvordan griber man det lige an?
Eskild og jeg aftalte at vi kunne sende den og det skulle være til Hr. Skæg.
Hr. Skæg er Eskilds helt store idol. Han bliver nævnt mange gange om dagen og Eskild betragter ham nærmest også som sin helt personlige ven.
Vi voksne synes nu heller ikke konceptet er helt dumt. Eskild bliver 3 år på mandag og han kan alle bogstaver, genkende tallene 0-10 og tælle til 15. Lad os bare sige han er tosset med Hr. Skæg.

Så i dag var det dagen, hvor vi skulle sige farvel til sutterne. Vi snakket om det længe og forberedt Eskild, men det kan jo ikke blive ved snakken.
Der blev tegnet, malet, skrevet brev, pakket sutter og fundet adresse. Det hele i en konvolut og så afsted mod postkassen. Oh ve, oh skræk, går det mon godt?
Men Eskild var ved godt mod.
Da vi nåede postkassen blev der højt sagt: "Farvel sutter".
Nu er de sendt, væk, pist borte....
Og Eskild er ked af det og mangler sine sutter, men tror i skrivende stund at han er faldet i søvn til sin middagslur. Far ligger ved siden af ham og holder i hånd.
Jeg håber Hr. Skæg bliver glad for Eskilds aflagte sutter. Han kan jo altid putte dem i lommen, som Eskild siger...




1 kommentar:

  1. Jeg HAR fået sutterne nu, og jeg er SÅ glad for dem!!! De hænger på væggen ved min seng og hver aften før jeg sover, kigger jeg på sutterne og tænker på Eskild. Han er verdens sødeste dreng. Tak Eskild! For dine sutter og fordi du er så sej at du ville sende dem til mig i et flot brev. Jeg håber at vi mødes en dag, så kan du fortælle mig hvordan man staver til Eskild.
    Kærlig kærlig kærlig hilsen fra
    Hr. Skæg

    SvarSlet