onsdag den 9. oktober 2013

Fødselsdag

Min lille dreng blev tre år i mandags. TRE ÅR!!! (Hvordan gik det lige til?)
Det blev fejret på alle tænkelige måder.
Eskilds yndlings kage (og den eneste han kan li'), bananmuffins, kom med i børnehave. 
Pynt fra bagetid.dk

Det var et hit og Eskild var så glad da jeg hentede ham. På vej hjem råbte han højt: "Det er min fødselsdag", så det meste af gaden sikkert kunne høre det :-)
Om aftenen kom mormor, morfar, oldeforældre, onkel og moster. Gavetid. Arhmen altså, hvor er han heldig.

Jeg havde i anledningen kastet mig ud i at lave en Hr. Skæg kage. Nå ja, hvor svært kan det være?
Øhh, ret så svært skulle jeg hilse at sige.
Lavet i fondant efter lillemandens ønsker. Tror jeg fik lavet fondanten med lidt for meget olie og vand, så den var svært at arbejde med og resultatet var heller ikke så fint som håbet.
Totalt ligegyldigt, da Eskild blev så glad. Først gav han et glædeshyl og så blev han helt stille og det var lige før han begyndte at græde. Det har jeg alligevel ikke oplevet før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar