fredag den 27. september 2013

Norge

I nat kom vi hjem fra en lille visit ved min familie i Norge. Jeg er født i Norge og boede der i mine første leveår. Derfor er vi også ofte i Norge for at besøge mine bedsteforældre, far og stedmor. Når vi er der står den ofte på afslapning, spisning (og meget af det) og en masse snak.
Efter vi har fået børn er der også indlagt et par gåture i løbet af dagen, for at der ligesom skal ske lidt.


Vi var heldige med vejret, sådan rigtig sensommer-agtigt, køligt og sol.
Dagens højdepunkt var at smide sten i søen, der ligger ikke så langt fra hvor min far bor.



En af dagene tog vi ind til byen for at shoppe lidt. Eskild syntes den her hat var helt top. At vi fik ham ud af butikken uden er utroligt, men det var næsten også med snot og tårer.

Alt i alt en god lille ferie. Nu skal vi nyde de sidste dage inden hverdagen igen tager fat på mandag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar