tirsdag den 9. juli 2013

Sommer og snot...

Vi har fået en teenager i huset... Eller sådan ser hun i hvert fald ud. Vores Lilletøs er forfærdelig plaget af hormonknopper og er helt spættet. Det ser ikke behageligt ud og ligner noget der virkelig klør. Lad os håbe det hurtigt går over. Hun nærmer sig de 4 uger nu, trives og er stadig lige så sød. Hun har nu nogle længere vågenperioder og begynder at interessere sig mere for omverdenen. Jeg har været heldig at hun nogle nætter tager 3½-4 timer i streg, så det er jo flot. Storebror er bare så glad for hende og siger "Hej lille ven", "Godnat lille skat" osv. til hende. Det er simpelthen nuttet med nut på. Tiden går bare og jeg når ikke så meget andet end at amme og lige vaske lidt tøj o.lign. Så på håndarbejdssiden sker der ingenting. Når Lilletøs sover, så prøver jeg lige at nå det mest essentielle husholdning og så skal jeg også lige slappe lidt af. Jeg må stadig ikke løfte mere end de 4 kilo og kan stadig opleve lidt ømhed i maven, men har det meget bedre end jeg har haft i længe. Både Manden og jeg er også i gang med at komme os over en ondsindet forkølelse. Ikke bare en af dem der med snot ud af næsen. Nej nej, en af dem med hvor det føles som om man har snot i hele hovedet, hvor det knaser i ørene, øjnene står i vand og hvor alt mad bare smager af luft. Vi håber dog snart vi er på den anden side. Det er ret så træls at have det sådan, når vejret endelig inviterer os udenfor. Vi har dog kunne svinge os op til en tur haven, bare lige for at tage hånd om det værste ukrudt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar