mandag den 22. juli 2013

En mand i kilt

Lørdag fyldte min morfar år og vi var inviteret til frokost. Dejligt endelig igen at være samlet hele familien, det er ikke så tit det sker.
Hvad giver man så en mand, der når man spørger ham siger, at han ønsker sig glade og søde oldebørn og gerne flere af dem (det må han så lige snakke med mine fætre om!)?
Vi børnebørn valgte at give ham et webcam, så han kan komme i gang med Skype. Ja, det kan godt være at morfar er blevet 80 år, men han er i den grad online. Sejt siger jeg bare.
Min mor og hendes søskende havde bestilt Glen til at komme og underholde. Glen er skotte og utrolig dygtig til at spille sækkepibe. Det lød bare rigtig godt og Glen var sjov og lun og han havde en god fornemmelse for sit publikum. Vi fik alle en utrolig oplevelse, især min morfar som er meget fascineret af Skotland, historie, kultur og natur. 


Besøg Glen Gillespie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar