mandag den 26. august 2013

Tid

Tid er en underlig størrelse. Eller nærmest ikke eksisterende når man er på barsel. Jeg griber mig selv i, at undres over hvordan andre mennesker overhovedet når noget når de også har et arbejde der skal passes. Og ofte ved jeg slet ikke hvad dag det er, endsige dato (måned har jeg styr på... tror jeg nok).
Vi hygger, ja vi hygger meget (og sover også en del). Men efter lilletøsen er begyndt at sove 7-8 timer i streg (!!!) om natten, kan vi jo ikke bare sove dagen væk. Nej, der skal spises, snakkes , pusles, synges, leges, spises igen og til Solveigs store irritation også ligges på maven. Og så lige spises lidt mere :-)
Der også en upcoming barnedåb der skal planlægges, mere om det en anden dag.
Jeg får hæklet lidt (læs meget) og jeg fandt endelig et formål med stykket med filethæklingen som jeg har vist tidligere.
Det blev til dette shoppingnet eller hvad man nu vil kalde det. Det kan nemt foldes i tasken og kan indstilles i remmen. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar